W szafie zmieści się prawie wszystko. Pojemna jest i pękata.
W mej szafie stoi kufer pełen wspomnień.

Szafę mogę zamknąć na klucz i zapomnieć. A potem znów otworzyć i uśmiechnąć się.
Jeśli czasem zapłaczę, to z szafy wyciągnę błękitne chusteczki, wytrę łzy i w końcu przebaczę.

W mojej szafie mogę się schować, zniknąć.
Szafę mogę przemalować i zapełnić miłością, nadzieją i szczęściem.
W szafie zawsze mogę wszystko od nowa poukładać.
Zatem zapraszam - właśnie otwieram swoją ciągle jeszcze niepoukładaną:
Szafę malowaną





26 marca 2011

Działam

Stale i niezmiennie ;)
Kolejne biżutki nad którymi w ostatnich dniach pracowałam, niezmiernie wciągająca to sprawa:P
Te będą ostatnimi na czas jakiś, muszę się wreszcie wydobyć z zamówień :P
Poza tym, jeśli się uda, dzisiejsza sobota, mimo iż mocno pracująca może okazać się niezwykle owocna w skutkach.
Ale na razie sza, coby licha nie obudzić - a o kciuki na szczęścia utrzymanie poproszę, tak na wszelki, niewielki...;)
Tymczasem pokazuję, coś czego robienie spodobało mi się bardzo:








Nareszcie znalazłam sposobność na wykorzystanie posiadanych od dawna szklanych kóralicków:)
Mam nieodparte wrażenie iż pięknie do "szmatkowych biżutków" pasują.
Ostanie zdjęcie - tu już widać inne błyskotliwe dodatki :)))
I taka biżuteria sobie powstała.
Znikam na czas jakiś.

Pozdrawiam ciepło wszystkich zaglądaczy życząc uprzejmie MIŁEGO ŁIKENDU ;))))

Papa

9 komentarzy:

  1. Sa super, spróbuj z jeansem.
    Moja Aneta ostatnio zachwyciła mie takim kompletem. Buziole w nocha

    OdpowiedzUsuń
  2. ano pasują, pasują :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoją pracowitością i pomysłowością wpędzasz mnie w kompleksy!
    Pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nadal lecisz w kulki po całości. Efekty zachwycające. Ja też próbowałam kiedyś szmatkowych biżutków ale efekt mnie nie zadowolił. Muszę je urozmaicić koralikami jak Ty, może wtedy nabiorą uroku.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    p.s. zaglądałaś na podkładki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Te w kwiatuszki strasznie mi się podobają,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczęta - dziekuję pięknie za przemiłe komentarze:) Zauważyłam jednak że czerwony wzór biżu jest niestety niestaranny :( Nie omieszkam błędu wkrótce naprawić:)))
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ivalio, bardzo to ładne i w sam raz na wiosnę. Trudno się to robi? Może podzielisz się jakimś tutorialem?

    OdpowiedzUsuń